Functieomschrijving

Als Marketing Communicatie Adviseur bij Bureau Techniek ben jij verantwoordelijk voor het op de kaart zetten van ons bedrijf. Hierbij leg jij de creatieve vertaalslag van onze strategie naar uitvoerbare projecten en aansprekende communicatieve uitingen. Zo vergroot je onze impact zowel online als via de offline kanalen. Met als uiteindelijke doel de naamsbekendheid flink te boosten en conversie te verhogen.

De strategie van Bureau Techniek is bepaald en de doelstellingen zijn helder. Het is aan jou om deze over te brengen op alle stakeholders. Dit zijn de kandidaten, technische opdrachtgevers en medewerkers van Bureau Techniek. En de invulling hiervan is heel gevarieerd. Het toetsenbord rammelt in ieder geval continu bij jou; je bent verantwoordelijk voor het creëren van pakkende en inspirerende teksten voor nieuwsbrieven, blogs, (SEO) teksten voor op de website en doeltreffende content op social media. Delen van persoonlijke ervaringen van kandidaten, houden van interviews met collega’s, een vlog maken van een rondleiding bij een klant, organiseren van een open dag, deelnemen aan een beurs, ga zo nog maar door. Jij bent in charge om een verpletterende indruk te creëren waar onze (potentiële) klanten, kandidaten en collega’s niet meer omheen kunnen! Het voordeel; je focust je hierbij op één bedrijf en bent op de hoogte van alle ins en outs. Je analyseert de resultaten, rapporteert deze en spart met en adviseert het management over de juiste communicatierichting. Samen denk je na over de strategieën, brainstorm je over nieuwe concepten, werk je de ideeën uit en voer je ze ook daadwerkelijk uit.

Kortom; niet zomaar een baan, maar een uitdagende functie waar je veel vrijheid, verantwoordelijk, ontzettend veel werkplezier, persoonlijke ontwikkeling en betrokken collega’s voor terug krijgt! Een uitvoerende en strategische functie waarin je echt impact maakt, waar je mee mag bouwen aan het merk, de strategie en positionering!


Wie ben jij?

Met jouw creatieve hersenspinsels en organiserende talenten weet jij de motor van Bureau Techniek harder te laten draaien. Jij bent de teamspeler die mee- en vooruitdenkt; van het vaststellen van de communicatiestrategie tot en met het realiseren van de communicatieplannen en het uitvoeren hiervan. Jij kent de verschillende aspecten van het communicatie vak en de social media platformen en pakt de diverse marketing vraagstukken graag met beide handen aan. Je houdt van dynamiek, bent continu op zoek naar mogelijke verbeteringen en schakelt snel tussen strategische vragen en operationele activiteiten.

Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van communicatie en/of marketing en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast heb je lef, ben je proactief, creatief en wil je je schrijftalent met enthousiasme inzetten om de boodschap over te brengen. Ook is het belangrijk dat je geniet van het resultaat, want successen vieren we graag groots.

Bureau Techniek. Wie? Dat is een vraag die niet snel meer gesteld zal worden zodra jij bij ons werkzaam bent. Weet jij hoe je marketing zo in kunt zetten om een bedrijf nog beter op de kaart te zetten? En kun jij niet wachten om die vaardigheden in te zetten voor een groeiend, gedreven en dynamisch bedrijf? Lees dan snel verder. Wij zijn bij Bureau Techniek op zoek naar een enthousiaste Marketing en Communicatie Adviseur die met ons mee wil groeien en wil bouwen aan ons merk!

Bureau Techniek. Wie?

Bureau Techniek is specialist op gebied van arbeidsbemiddeling, detachering en opleiden binnen de technische sector. Gedreven, ondernemend en positief kritisch. Dit is wat onze werkwijze bij Bureau Techniek kenmerkt. We hebben passie voor het vak en dit is de motor voor het leveren van kwaliteit. We hebben jarenlange ervaring in de branche en hiermee creëren wij een duurzame match voor elke opdrachtgever. Met oprechte interesse en persoonlijk contact geven we invulling aan onze missie: #makeyourtalentwork!

Wij bieden

  • Een uitdagende functie waarin je echt impact maakt met veel verantwoordelijk en vrijheid voor eigen inbreng;
  • Een functie met ruimte voor groei en een ruim aanbod van trainingen en complete opleidingen afgestemd op jouw persoonlijke ambities en ontwikkeling;
  • Een passend salaris afhankelijk van relevante werkervaring;
  • De intentie om een samenwerking aan te gaan voor de langere termijn;
  • En hecht team met energieke en inspirerende collega’s;
  • Vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, gezamenlijke sporttoernooien (zoals padel);
  • Laptop en een mobiele telefoon die je ook privé kunt gebruiken;
  • 32,5 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en 8% vakantietoeslag;
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Reiskosten, pensioen, en korting op je fitnessabonnement.

Overige informatie

Solliciteren kan door je cv en motivatie te mailen naar vacature@bureautechniek.nl. Vragen over de vacature? Bel onze Corporate Recruiter Cindy Alferink, bereikbaar op 06-82476815.

Cindy Alferink

Corporate recruiter

Ervaring met Bureau Techniek

Gemiddeld 4,5

Vacature delen

Solliciteer voor: Marketing & Communicatie Adviseur

Cindy Alferink

Corporate recruiter

Heb je vragen over deze vacature?

Ontmoet je toekomstige collega's

Erwin Ketel

Algemeen directeur

Bart Prins

Commercieel directeur

Robertinus Reitsema

Senior accountmanager

Jesper Oosterwijk

Proces- en innovatiemanager

Jelle Vaartjes

Vestigingsmanager

Mark Bakker

Vestigingsmanager

Marjolein Korenromp

Accountmanager

Roelof Jan Visscher

Vestigingsmanager en Opleidingsadviseur

Robin van der Velde

Accountmanager

Jos Kalter

Accountmanager

Manon Riemersma

Accountmanager

Kim Risselada

Accountmanager

Lotte Vlug

Accountmanager

Raoul Wolf

Junior Accountmanager

Bas Sellies

Online recruiter

Ayla Stienstra

Online recruiter

Manon Mosman

Online recruiter

Ankie Middel

HR Manager

Laura Flokstra

Coördinator Backoffice

Ellen de Bruin

Flexspecialist

Cindy Alferink

Corporate recruiter

Elliot Leuverman

Online recruiter

Ayoub Lakhloufi